Jayden gezien !!

Gepubliceerd 22 juni 2010 door Sannie

IMG_6161  IMG_6170 Afgelopen zondag was het dan eindelijk zover, ik ging mijn nieuwe neefje Jayden in het echt zien ! En hij is klein joh, maar wel heel lief !! Wij zijn al dikke vrienden geworden, wij neefjes moeten natuurlijk samenwerken. We hebben allebei een zus en daar kunnen we mooi samen over klagen hihihi. Ik mocht hem op schoot en heb hem ook de fles gegeven. En natuurlijk heeft hij zijn kadootjes van mij nog gehad, een leuke knuffel en een pakje. En eindelijk mocht hij dan ook het "grote"kado van ons krijgen. Dat moest mama bestellen, daar kwam namelijk zijn naam op. Hij moet er nog wat voor groeien dat zie je wel op de foto !

5 reacties op “Jayden gezien !!

  • Wat goed Yannick dat jullie meteen vrienden zijn geworden. Je neefje is waarschijnlijk nog te klein om over zijn zus te klagen, maar ik weet zeker dat je hem wel helpen gaat!
    Veel plezier.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

