Nieuwe week…

Gepubliceerd 14 juni 2010 door Sannie

Nog maar twee weken en twee dagen school en dan begint hier de schoolvakantie al. Het schiet dus op ! Yannick heeft net als vorige week deze weke nog toetsen en dan volgende week maandag schoolreisje. En dan zit het schooljaar er dus al weer zowat op. Is snel gegaan, we wonen hier aankomend weekend al weer een half jaar. Time flies when you'r having fun !! Komende week krijgen we een logxc3xa9, Oma komt woensdag en blijft dan een nachtje slapen. Ik heb 's avonds hier een Mylxc3xa8ne party dus die maakt ze ook gelijk mee. Ja, ik doe dan zelf geen party's meer geven maar de producten wil ik nog wel blijven gebruiken dus vandaar dat er hier een consulente komt. Ik heb al een man (of beter gezegd vrouw) of 10 die komen dus dat wordt vast gezellig. Verder weinig nieuws, met Marco ging het wat beter maar is vannacht wederom in zijn rug geschoten maar nu weer de andere kant. Niet zo erg als de vorige keer maar toch. Schiet dus niet op, hij gaat vanmiddag terug naar de huisarts. Hij wou eigenlijk vanaf woensdag weer wat op pad gaan voor zijn werk maar ik vraag me af of het gaat. We wachten maar weer af… Gisteren hier al Vaderdag gevierd, is in Belgixc3xab een weekje eerder. Zal er later een logje over maken, moet de foto's nog ff op de laptop knallen. Wat betreft de nieuwe update ben ik al aardig gewend, en met een beetje hulp van Melody ziet ook de welkomsttekts er wat beter uit. Krijg alleen de avatar niet bij mijn reacties, is dus net al weer een mail richting Melody gegaan. Toch wel makkelijk zo'n hulplijn !!  Fijne week allemaal !!

Geef een reactie !!

minoesjka2

minoesjka's leventje

Melody Music

Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

Mijn dagboek

door Niels van Veen

Mijn dagboek

door Judith van Veen

