Mallorca

Gepubliceerd 11 juni 2010 door Sannie

Het blijft een favoriet plekje van ons, Mallorca. Helaas zullen we er ook dit jaar niet heen gaan of de Staatsloterij moet een keertje aan ons denken…. Maar de volgende zomervakantie die we naar het buitenland gaan zal ons zeker naar Mallorca brengen ! En tot die tijd maar genieten van de beelden en (jaloers) luisteren naar de verhalen van familie die wel gaan… (maar we gunnen het jullie wel hoor !!)

4 reacties op “Mallorca

  • Ik ken dat gevoel wel. Ook ik zal dit jaar weer niet op vakantie gaan en mis het eigenlijk best!
    Nou zeker voor jullie met 2 opgroeiende kinderen zijn de prijzen niet leuk meer!
    Hoop voor jullie dat het volgend jaar wel gaat lukken.

  • Ik hoor net via de mail van Ida dat Hotel Delfin plat ligt, dus we moeten een vervanger vinden om te eten, maar dat lukt wel.
    Het begint al lekker druk worden op het strand.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

