We zijn ook over !

Gepubliceerd 9 juni 2010 door Sannie

Oeps was ff slikken toen ik wou inloggen. Ik ben dus nu ook over op de nieuw versie. Was ff zoeken maar heb toch de eerste berichten kunnen plaatsen. Zoals elke keer zal het wel wennen zijn, over een paar weken weten we niet meer beter. Ga zo nog ff verder neuzen, wou jullie alleen nog even de laatste berichten vanuit Bocholt geven. Met Marco gaat het gelukkig al wat beter. Zitten (en dan ook weer opstaan) is nog een probleem, maar zolang hij maar wat loopt gaat het wel goed. De pijn is een stuk minder gelukkig. Waarschijnlijk dus geen (grote) Hernia, gelukkig maar. We hopen dat met het weekend hij het ook weer wat langer zittend vol gaat houden, kan hij weer gaan werken. Maar bedankt voor jullie reacties !

6 reacties op “We zijn ook over !

  • Er kan weer gereageerd worden zoals het hoort!

    Je had het smileyscript in gebruik en je hebt je zijkolom links…
    het smileyscript werkt ALLEEN maar onder de 2 volgende voorwaarden :
    1) de hoofdkolom moet minimaal 500 pixels breed zijn
    2) het script MOET in de rechterkolom staan!

    Probleem opgelost geloof ik šŸ˜‰

    xxx

  • Gelukkig kunnen we weer reageren! Die update is bagger, maar dat wist je al dat ik het er niet meer eens kon worden. Blijf lekker op mijn eigen domeintje. Niks geen update of wat dan ook.. tenzij ik het zelf wil.

  • De web-log van Niels was al even over en die van Judith sinds vandaag zag ik.
    Ik moet er echt even aan wennen hoor maar zal vast goed komen.
    Alleen snap ik nog niet die plaatjes naast de reacties…

    Fijn dat het met je mannetje al wat beter gaat.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

