ff ter verduidelijking….

Gepubliceerd 1 juni 2010 door Sannie

Voordat jullie nu allemaal gaan denken dat mijn muzieksmaak is omgeslagen maar ff dit logje. Als zelfs mijn zussie denkt dat ik richting de muzieksmaak van mijn ouders ga (weet je nog van vroeger ????) is het tijd voor uitleg ! Dos Cervezas is gewoon een grappig nummer, leuk voor op een feestje en grappig dat iemand die niet echt (of echt niet) kan zingen toch een nummer 1 hit kan scoren. Maar Belgixc3xab heeft gelukkig ook heel wat anders zoals bijvoorbeeld de nieuwe Clouseau, De Juiste Vergissing. Dat jullie het ff weten…

Eén reactie op “ff ter verduidelijking….

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

