Feestweekend

Gepubliceerd 25 mei 2010 door Sannie

Ik vond het een heel leuk weekend ! Vrijdag was ik jarig en had ik mijn feestje bij de MacDonalds, zaterdag kwam de familie op visite en kreeg ik een hele berg kado’s en was er op mijn verzoek kwarktaart en gingen we bbq-en en zondag werd mijn nieuwe neefje Jayden geboren. Alleen jammer dat ik gisteren ziek werd en niet mee kon naar hem maar we gaan snel nog een keer zei mama. En ik heb al een foto van hem gekregen. Maar om nog even terug te komen op mijn feestjes. Het was heel leuk bij de Mac, we werden geschminkt, deden een leuk spel en aten heerlijke frietjes. En ik kreeg leuk kado’s, onder andere een Samson portemonnee. Zaterdag kwam de familie en kreeg ik nog meer kado’s. Ook allemaal nieuwe meubels voor mijn slaapkamer. Die is namelijk wat donker en met donkerblauwe meubels werd het een beetje somber. Maar nu is alles wat lichter en ziet het er super uit. Ik ben dus goed verwend de afgelopen dagen. Nu hoop ik dat ik me snel weer wat beter voel en ik weer naar school kan, zit nu op de bank tv te kijken maar ga toch liever weer naar de Juf !

2 reacties op “Feestweekend

  • Ik moest 2x kijken toen pas zag ik dat jij het was, heel mooi geschminkt was je.
    Het staat leuk Yannick in je kamer die lichte meubels

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

