Hiep Hiep Hoera !!

Gepubliceerd 21 mei 2010 door Sannie

Ik ben 7 jaar ! Op 21 mei 2003 ben ik om 06.14 geboren. Ik woog toen 4480 gram en was 54 cm. Nu 7 jaar verder ben ik een stuk groter geworden hoor ! Vanochtend is mijn feest al begonnen. Papa en mama hadden gisteravond de tuin al versierd, we vieren mijn feestje morgen namelijk buiten. En er lagen kado’s… Van Kaylinn kreeg ik een mooie vissenkaart en een duikbrilletje. Img_5891Van papa een nieuwe kast waar al mijn vissen in kunnen, soort open vitrine kast. En van mama een echte kweekkas ! Ben dus al goed verwend vanochtend. En nu komen papa en mama om 11.00 naar school en ga ik daar appeltaart en wat te drinken uitdelen. En dan vanmiddag na school heb ik mijn feestje bij de MacDonalds. En dan morgen komt de familie ’s middags dus ik ga een paar leuke dagen krijgen !! Jullie lezen volgende week de verhalen wel en er zullen ook vast wel foto’s zijn !!

5 reacties op “Hiep Hiep Hoera !!

  • Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Yannick. En natuurlijk je papa en mama en zusje ook! Het word een superleuk feestje hoor ik al wel. Geniet er van!

  • Gefeliciteerd Yannick met je verjaardag.
    Ook voor je vader, moeder en zusje.
    Maak er maar gezellig feestje van bij de Mac Donalds en morgen ook een fijne dag.

    Groeten van Monique, lees op de weblog van je tante😉

  • Van harte gefeliciteerd hoor!! Heb een heel gezellige dag verder, en jou dag kan al niet meer stuk!

    Sannie, ook een fijne dag verder en ook een fijn weekend met elkaar!

  • Hoi Yannick,

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, we hebben zo’n druk weekend dat ik nu pas tijd heb om je te feliciteren.
    Onze kindjes hebben al vanaf woensdag middag vrij van school (ivm sportdag voor de oudere kindjes enz) die dagen waren dus ook druk gevuld.

    Maar beter laat als nooit hxc3xa9 Yannick.
    Ik hoop dat je een heel leuk feestje bij mc donalds hebt gehad en thuis, het weer zat in ieder geval mee, heerlijk.

    Groetjes melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

