Nog een paar nachtjes….

Gepubliceerd 18 mei 2010 door Sannie

… en dan ben ik jarig ! Vrijdag is het zover, ik word dan al weer 7 jaar !! Mag op school ’s ochtends trakteren. Ik wou appeltaart dus mama mag donderdag taart gaan bakken. Met een pakje sap erbij dus dat wordt al leuk. Vrijdagmiddag uit school hebben we dan mijn feestje ! Ik heb alle kindjes uit mijn klas van het eerste leerjaar uitgenodigd. Dat is dan wel weer het voordeel van een klein klasje, we zijn maar met zijn 6…. En we gaan wat leuks doen. Mama had vorig jaar al verteld dat ze ooit zelf toen ze klein was een kinderfeestje bij MacDonalds had gegeven. ik wou dat toen ook maar mama zei toen, doen we volgend jaar wel. En ik was dat dus niet vergeten. (ja, dat dacht je mama, zoiets onthoud ik wel…) Dus gaan we daar vrijdag naar toe. En zaterdagmiddag komt dan de familie hiernaar toe. Vieren we een BBQ feest want het kan wel 24 graden worden. Jullie zien de verhalen en de foto’s vanzelf wel op het log verschijnen !08250005

Hier was ik drie maanden, dat is de eerste digitale foto die mama van mij heeft…

4 reacties op “Nog een paar nachtjes….

  • Nou Yanick, al vast van harte gefeliciteerd hoor!!
    Laat je maar lekker verwennen net heel veel cadeautjes en lekkere dingen!
    O en ook je pappa en mamma en zus natuurlijk gefeliciteerd!

  • dat word vast leuk bij de macdonalds! ik kan me ook nog veel feestje daar herinneren… zelf een hamburger bakken, shake maken… en altijd hetzelfde grapje:opgesloten worden in de koelruimte!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

