Badkamer

Gepubliceerd 18 mei 2010 door Sannie

Langzaam maar zeker raakt de badkamer verder af. Vanavond gaat Marco de witte tegels voegen en de vloer voegen (is niet echt wit meer) en morgen wordt er gekit. Dan kunnen we donderdag alles ophangen en weer terug zetten en is het echt af. Was een behoorlijke klus, zeker als je het zoals Marco voor de eerste keer doet. En het is natuurlijk niet echt waar ie voor geleerd heeft maar het ziet er super uit. Toen we hier net in zaten hadden we al een keer het douchegordijn voor een deur vervangen en de kranen vervangen voor thermostaatkranen. Maar nu was het dan tijd voor een hangend toliet, nieuw bad en badmeubel. Vooral dat laatste is super. Heb nu 5 maanden al mijn troep in mandjes gehad waarin het steeds omviel en je alles steeds kwijt was. Heerlijk om nu een deurtje te openen en zo je spullen te kunnen pakken. En we hebben dus een wat ruimer bad geplaatst. Als jullie me van het weekend missen zit ik in het bad denk ik met een partij tijdschriften ! Zie hier de voor en na foto’s van het hele verhaal ……

6 reacties op “Badkamer

  • Dat ziet er mooi uit, Marco is heel handig,(maar dat wist ik al) een heel verschil met de oude.
    We zien het een zaterdag wel in het echt.
    Het schiet zeker op al de klussen in huis.

  • Jullie dus ook druk aan de klus…wat een werk allemaal! Maar het ziet er al geweldig uit hoor! Zit je erg in de stof?

    Fijne dag verder en succes!

  • Handugggggggg zo handuge man 😉
    Geniet er maar lekker van hoor!

    En gefeliciteerd met je zoon, wat een grote vent wordt ie al zeg!

    Fijn weekend hoor!!!

    Liefs Melody

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

