Happy 10 Award !!

Gepubliceerd 12 mei 2010 door Sannie

Na mijn mail te hebben gedaan was het weer tijd om mijn Google Reader te legen. Weer heel wat blogjes gelezen. En ik kwam mijn eigen log ook tegen. Want van zowel Bri als Astrid kreeg ik een award.Happy_10_5

Leuk toch dat ik van de Lente Loghop leuke en lieve logdinnetjes heb overgehouden ! De Happy 10 award ontvangen is natuurlijk heel leuk maar je moet er wel wat voor doen. Doorgeven aan 10 andere bloggers en je top 10 van dingen die je blij maken plaatsen. Nou, hier komt ie !

Top 10, hier wordt ik nou HAPPY van !!
1. Mijn gezinnetje, geen uitleg nodig denk ik…
2. De zon, maar waar is ie gebleven…..
3. Ons besluit om naar Belgixc3xab te gaan, zeker geen spijt van
4. Het vooruitzicht dat ik weer naar school ga en voor mezelf kan gaan beginnen, al jaren een droom
5. Chocola, vooral witte…..
6. Muziek, kun je toch zo happy van worden
7. Echte vrienden, geloof me je leert ze wel kennen als je zo’n 140 km verder op gaat wonen…
8. Mallorca, echt ons zomer-plekkie (hoop er volgend jaar weer naar toe te gaan)
9. Het bijhouden van mijn log en het lezen van jullie blogs, elke dag weer leuk
10. Dat Marco morgen aan de badkamer gaat beginnen en we dan weer een bad hebben waar ik nu al zin heb om in te gaan liggen met een partij tijdschriften !!

En dan doorgeven aan 10 andere, nog moeilijk, maar 10…
Ik hoop dat niemand zich gepasseerd voelt maar hier zijn ze !
1. Diane
2. Sandra
3.Caroline
4.Aline
5.Melissa
6.Inge
7.Vonnie
8.Melody
9.Minoesjka
10.Lydia

So don’t worry, be happy en plaats de award.

Bedankt Bri en Astrid voor deze award !!Happy_10_4

10 reacties op “Happy 10 Award !!

  • Dank je wel, maar zo te zien heb je hem gelijk aan 6 mede bloggers gegeven, aan wie ik hem dan ook zou willen geven… dus voor mij stopt het waarschijnlijk hier…😉 Maar wel heel lief van je…

  • Wat een mooi 10-tal blijde dingen heb je opgeschreven, leuk! En jij voor jezelf beginnen? Als wat dan? En veel succes met de badkamer hoor!

    Heel erg bedankt dat ik ook een award van jou heb gekregen…ik voel me vereerd! Alleen ik doe er verder niks mee….maar het gaat om het gebaar, toch?

    Fijne dag hoor!

  • Hey meis fijn dat je er blij mee was hehe en leuk om te lezen waar jij nu weer blij van kan worden. Vind het trouwens ook leuk dat ik je zo via de loghop heb gevonden!!!

    En tsja we missen denk ik allemaal de zon brrrr tis gewoon koud hier de laatste dagen….

    Maaaaaar ik zoek over een week de zon lekker op!!!

    Liefs van mij xx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

