Eurovision 2010

Gepubliceerd 11 mei 2010 door Sannie

Leuk dat we nu in Belgixc3xab wonen maar het geeft wel problemen. Want we blijven natuurlijk Hollanders. Dus bij bijvoorbeeld voetbalwedstrijden, voor wie ben je dan ? Denk dat het eraan ligt met wie je bent, zitten we tussen de Hollanders zijn we in het oranje en zitten we tussen de Belgen moedigen we de Rode Duivels aan. Maar soms is de keuze ook niet zo moeilijk. Neem nu het Eurovisie Songfestival. Nederland stuurt Sieneke. Vast een hele leuk meid maar dat nummer, nee… Dus we zijn voor Belgixc3xab. Belgixc3xab stuurt Tom Dice, ooit een X factor finalist. En hoewel er hier veel commentaar is op kleding, hoed en noem maar op, het nummer is super. Vind ik tenminste maar laat me maar weten wat jullie ervan vinden !

8 reacties op “Eurovision 2010

  • Dat probleem heb je ook als je niet eens van land verhuisd. Als Amsterdamse hoor ik dan toch voor Ajax te wezen, maar tja, wat moet je als je in Twente woont?

    En de inzending voor het songfestival..Niet mijn smaak.. dan toch Sieneke maar.

  • Hij is echt goed en zeer zeker beter dan Sieneke pffffft

    Maar meis ik heb een award voor je staan en zie nu dat je deze ook al van iemand anders hebt gekregen haha dubbele nu

    Ach dan maak je er maar wat moois van anders moet ik mn blog weer aanpassen.

    je bent zo bijzonder dat je er twee hebt gekregen!!!

    Kussssssssss

  • Hoi, nou ik ben ook voor Belgie want die Sieneke nee die hadden ze wel lekker thuis mogen laten.

    Dus twelve points…douze points voor Belgie hoor

    fijne avond, groetjes Elise

  • Ja vreselijk die Nederlandse inzending, en dat kitsche draaiorgel, vreeeeeselijk!
    Geef mij dan de Belgische kandidaat maar, een beetje James Morrison-achtig, maar de stijl zal wel te modern zijn voor het ouwe sokken songfestival.
    Ik zal ook eens gaan kijken wie Frankrijk gaat sturen dit jaar…

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

