Moestuin

Gepubliceerd 10 mei 2010 door Sannie

Afgelopen zaterdag was het dan eindelijke zo ver, mijn moestuintje zou worden aangelegd. Ome Wim zou me komen helpen. Die heeft zelf ook altijd moestuinen gehad (en nog steeds) dus die weet hoe het werkt. Ik had zelf al wat zaadjes en hij had ook nog het een en ander meegenomen. ik heb dus nu een complete groentenwinkel, tenminste als alles uit gaat komen natuurlijk. De tomaten zaadjes die ik een paar weken terug in mijn kleine kasje had geplant doen het in ieder geval goed. Ook de zonnebloemen komen op. En in de moestuin zelf heb ik nu onder andere snijbonen, wortels, rode bieten, doperwten. En nu dus maar wachten. Ga elke dag even kijken en eventueel wat water geven. Moest er ook tegen praten zeiden ze maar dat geloof ik niet zo…..Heb hier wat foto’s, voor de laatste moet je zelf even je hoofd draaien. Mama had ruzie met Photobucket, kreeg de foto niet gedraaid…

3 reacties op “Moestuin

  • Ooh, maar Yannick, het is echt waar hoor dat je tegen de zaadjes en je plantjes moet praten. Gaan ze goed van groeien.

    Ben reuze benieuwd naar al je groenten en al het andere wat je gaat kweken. Dat word vast centjes verdienen.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

