Moederdag

Gepubliceerd 10 mei 2010 door Sannie

Moederdag dus gisteren. En ik ben weer goed verwend ! We hebben heerlijk ontbeten met zijn allen, de mannen hadden zelf croissantjes gemaakt en bolletjes en er waren lekkere eitjes van de kippen. En ik kreeg ook nog kado’s. Kaylinn begon met een versje wat ze voorlas. Geweldig, alleen daarom is Moederdag al leuk. Met een licht Belgisch accent horen dat je nummer 1 bent is toch super ?? En ze had ook nog een bloempotje met tuinkers, zelf gezaaid en water gegeven. Yannick had ook een versje, die had het zelf opgeschreven met keurige schrijfletters. En hij had een mooie vlinder gemaakt waarin je een bloem kunt doen. Hij hangt hier nu al aan de muur. En of het nog niet genoeg was kreeg ik ook nog een Blond voorraadpot en een bak voor de tuinkussens. Had dus niets te klagen gisteren !

4 reacties op “Moederdag

  • Dat is pas een leuke moederdag! En wat een leuke cadeaus heb je gekregen….is zo leuk om zelfgemaakte cadeaus te krijgen, ik heb ze allemaal nog! En een mooie pot zeg van Blond! En die kist is zeker voor kussen enzo voor in de tuin?
    Geniet nog maar even na hoor!

    Fijne dag verder!

  • Die vlinder is heel leuk en de gedichtjes waren erg mooi.
    We zijn zondag ook het fruit vergeten, toen we van oma terugkwamen zag ik de manden staan, toen dacht ik weer aan.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

