*8 mei 2009 xe2x80 9 mei 2009

Gepubliceerd 8 mei 2010 door Sannie

Het is alweer een jaar geleden dat Maikel en Kim na een dag afscheid moesten nemen van Jordy. Of misschien pas een jaar want tijd is zo relatief in dit soort zaken. Tijd heelt alle wonden zegt men altijd, maar hoeveel tijd zeggen ze er niet bij. En al zal de wond ooit genezen, het litteken zal er altijd zijn. Ook wij zijn vandaag en morgen in gedachten bij dit mooie lieve mannetje die helaas maar zo kort bij zijn papa en mama mocht zijn. Maar die als een sterretje altijd zal blijven stralen……….

Iedereen zegt
Dat jij nu in de hemel bent
Een betere plek
Je wordt er vast verwend
Nee ik moet niet huilen
Want ik weet dat jij van me houdt
Maar ik zou alles ruilen
Voor nog xc3xa9xc3xa9n seconde met jou

Wanneer zie ik jou terug
Mijn engel die over me waakt
Wanneer zie ik jou terug
Een ster die naar me knipoogt
En me nooit verlaat
Die elke avond aan de hemel staat

Iedereen zegt
Dat jij nu vast geen pijn meer voelt
Weet iemand echt
Wat men daar dan mee bedoelt
Nee ik moet niet treuren
Want ik weet toch jij ziet me graag
Wat er morgen ook mag gebeuren
Maar wie antwoordt echt op mijn vraag

Wanneer zie ik jou terug
Mijn engel die over me waakt
Wanneer zie ik jou terug
Een ster die naar me knipoogt
En me nooit verlaat
Die elke avond aan de hemel staat

En als ik in mijn bed lig vannacht
En als een nieuwe ster naar me lacht
Weet ik dat jij Voortaan altijd bij me bent
k Heb jou herkend

Wanneer zie ik jou terug
Mijn engel die over me waakt
Wanneer zie ik jou terug
Mijn ster die naar me knipoogt
En me nooit verlaat
Die elke avond aan de hemel staat Images

3 reacties op “*8 mei 2009 xe2x80 9 mei 2009

  • tja, wat moet ik zeggen… het lijkt idd nog zo kort geleden,en het blijft zo oneerlijk… Nu ik zelf naar die 38 wk toeloop moet ik er ook steeds meer aan denken… Ik gun hun zo een leven zonder verdriet…

  • hey hallo

    een jaar geleden hadden wij het zelfde met ond buurmeisje.het is hard en het lijft hard geen woorden voor!

    wij hebben voor haar eerste verjaardag haar een ster gegeven met een naam! ik kan je hier precies uitleggen wat het is maar mischien moet je eens op de site kijken dan is het duidelijker waar het voor doelt!

    http://osr.org/nl/cadeau-voor/aandenken/?gclid=CIm2oYzUxKECFYIsDgodTE7X-w

    de ouders van emma waren hier erg blij mee en als er sterren staan kijken ze altyd omdat je hem echt kunt opzoeken. een mooi houvast zoals zij het omschrijven,mischien een idee😉

    liefs,

    uit de meern

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

