Plopsa Indoor

Gepubliceerd 16 april 2010 door Sannie

Afgelopen woensdag gingen we weer naar Plopsa, nu naar de Indoor in Hasselt. Was maar een drie kwartier rijden dus dat is beter dan de vorige keer. We waren hier afgelopen zomer al geweest dus we wisten het nog wel een beetje. Het was niet zo heel druk dus we zijn overal in geweest en sommige dingen zelfs twee keer. Zoals de draaimolen en de kikkertjes. Ook de botsauto’s vond ik leuk, Yannick ging sturen en ik heel hard lachen als we botste. Buiten was er ook een grote klimtoren, daar gingen we met blote voeten op en dan zo hoog mogelijk, En we gleden uiteraard heel vaak naar beneden. We zijn ook naar de Bumba show geweest, was dezelfde als in de Panne maar ik vond het weer heel leuk. En ook hier was de Paasshow, verhaal ook hetzelfde alleen hier Kabouter Klus in plaats van Plop. We hebben een leuke dag gehad en ik zei ’s avonds al dat ik morgen weer wou… Mama heeft (uiteraard) weer wat foto’s, ze zijn niet allemaal goed van kleur, het is daar binnen best donker en dat kan ons fototoestel niet helemaal aan geloof ik.

8 reacties op “Plopsa Indoor

  • Hey meis leuk hoor naar Plopsaland, zijn mijn kids te groot voor nu hehe

    Ben er toevallig nog wel geweest toen ik met VBastiaan in Belgie was maar verder nergens ingeweest ofzo 😉

    Geniet van het mooie weekend en ik probeer echt rustig aan te doen ….

    Liefssssss

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

