Dushi Bunny

Gepubliceerd 16 april 2010 door Sannie

En onze familie is weer wat uitgebreid ! Of beter gezegd onze veestapel hihihi. Dinsdagmiddag zijn we een konijntje wezen halen. Na lang twijfelen toch maar voor xc3xa9xc3xa9n konijn gegaan, die is dan van Kaylinn en mij samen. Nu hadden we alleen allebei al een naam bedacht. Aangezien we natuurlijk over de grens wonen moest de naam ook buitenlands zijn, ik had Bunny en Kaylinn (met een beetje hulp van mama) Dushi. En vandaar dat ons konijntje nu Dushi Bunny heet. Voor degene die niet zo taalonderlegd zijn, Lief Konijn ! En ik heb ook twee namen en Kaylinn ook dus ons konijn mag dat ook wel hebben. Img_5540En ze is heel lief, we hebben haar al veel geaaid. Alleen optillen vind ze niet zo leuk, mama heeft al wat mooie krassen op d’r hand en arm. Maar ook daar zal ze wel aan wennen.Img_5653 Het is wel een goeie eter, als we een vol bakje geven is het ’s avonds zowat leeg. Ook hadden we snoepjes gekocht. Gisteren hadden we de ren aan het hok gezet en toen heb ik haar zo’n snoepje gegeven. Die at ze (door het gaas) gewoon uit mijn hand ! Ik vind het heel leuk dat we een konijn hebben. Ik mag haar elke dag voer geven en water en ga elke zondag met papa haar hok schoonmaken. Dan doen we ook altijd de kippen dus nu een hokje meer !!
Img_5650

6 reacties op “Dushi Bunny

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

