New Wheels deel 2…

Gepubliceerd 12 april 2010 door Sannie

Ja, niet alleen mama heeft een nieuwe auto… Ik heb ook een nieuw vervoersmiddel ! Mama keek uit het keukenraam en zag dat de overburen ook meededen aan de garageverkoop. En daar stond toch iets leuks… ik ben gauw gaan kijken en was er helemaal weg van. En we hebben hem gekocht. De bandjes werden nog opgepompt, aanhanger er achter gehangen en ik kon gaan. Ik heb het hele weekend met een zeer grote lach rondgereden. Mama zei al, het is dat je kussen er niet op past anders ging je erin slapen. Nu zijn jullie zeker wel benieuwd ??? Tada !!! Mijn nieuwe…..Img_5526 SKELTER !!! (Of GO KART zoals ze hier zeggen)

9 reacties op “New Wheels deel 2…

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

