New Wheels !!!

Gepubliceerd 7 april 2010 door Sannie

Na lang wachten kon ik gisteren dan toch eindelijk afscheid nemen van mijn Twinkie…. En mijn nieuwe Dacia ontmoeten ! Duurde wat langer dan gehoopt doordat wij de auto in Nederland kochten maar gelijk op Belgisch kenteken laten zetten. En dat kost weer wat meer tijd. (en een hoop stempels op papier, zijn ze hier gek op) Maar gisterochtend lag de nummerplaat bij de post en nadat ik er xc3xa9xc3xa9n had laten bijmaken gelijk naar de dealer in Weert gereden. Ben er heel blij mee, is toch wat meer een gezinsauto dan de Twingo. Aangezien we Marco zijn auto niet meer privxc3xa9 rijden is dit toch wat beter. Merkte het gelijk want aangezien we toch al in Weert waren gelijk ff bij de Jumbo en Appie langs. Wat een kofferbak zeg, heerlijk !! Al nieuwschierig ?? Hier is ie dan : Dacia Sandero Stepway

9 reacties op “New Wheels !!!

  • Jullie worden steeds meer Belgen, hoor.
    Leuk autootje, maar was het Sannie niet die het op de Twingo bleef zweren? Dat zal best een moeilijk besluit geweest zijn.

  • Mooie auto zeg en welkom bij de dacia familie.
    Lekker he om veel boodschappen in de kofferbak te doen, ik zag het een vrijdag bij Diane hij is best groot.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

