Pasen

Gepubliceerd 6 april 2010 door Sannie

We hebben hier heerlijke Paasdagen gehad. Eerste Paasdag was de Paashaas hier geweest. Ja die komt hier echt !! In Nederland verstopte mama de eitjes maar hier hoeft dat niet. Ik zei het afgelopen vrijdag al tegen mama. Toen was de Paashaas ook op school geweest namelijk, lagen er ook ineens eieren. Ik vond dat wel leuk, weet alleen niet of het nu een echte haas is of een verkleed iemand. Maar we mochten hier dus zoeken. daarna lekker ontbeten en uiteraard eieren versierd. ’s Middags kwam er visite en daarna gingen we BBQ-en. Wel binnen maar was heel lekker ! Tweede Paasdag zijn we bijna de hele dag buiten geweest. Was heerlijk weer en we hebben geschommeld, gefietst, op de trampoline geweest en nog veel meer. Papa was ook druk, die moest maaien. Ook heeft hij samen met Mama een stukje tuin leeggehaald waar mijn moestuintje moet komen. ’s Avonds heb ik met papa nog een bord gemaakt om aan de weg te zetten, wat voor bord lees je in een ander logje… En toen waren de Paasdagen helaas voorbij. Kaylinn en ik hebben lekker twee weken vrij maar Papa moest helaas weer werken vandaag.

3 reacties op “Pasen

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

