Boterhammen mee..

Gepubliceerd 2 april 2010 door Sannie

Zoals jullie wel weten ga ik al de hele week naar school. Hier in Belgixc3xab mag dat al vanaf 2 1/2 jaar. Van 8.45 tot 12.00 en dan van 13.00 tot 15.20. Tussen de middag staat mama altijd bij de schoolpoort en ga ik met haar en Yannick samen thuis een broodje eten. Nu zijn er ook een heleboel kindjes die niet naar huis gaan tussen de middag. En toen mama mij begin van de week uit school ging halen zei ik dat ik ook wou eten in de eetzaal en boterhammen mee wou nemen. En vandaag mocht dat ! Liep de hele tijd vanochtend al te stralen en wou zelf mijn brooddoos in de boekentas stoppen. Zei het ook gelijk tegen mijn juf toen ik het schoolplein opliep. Mama was heel benieuwd hoe het zou gaan, ik ben namelijk niet zo’n beste eter en nogal wat langzaam. Maar het is allemaal goed gegaan, mijn brooddoos was leeg en ik vond het helemaal leuk. Yannick vond het ook wel leuk, die kon het al want in Vleuten bleef iedereen eten. Nu heeft mama gezegd dat we elke maandag en vrijdag op school mogen eten. Dinsdag en donderdag niet want dan moet mama toch naar school om te lezen. Ik vond het al jammer dat ik niet nu gelijk maandag mag maar we hebben eerst twee weken paasvakantie. En morgen gaan we naar Plopsaland. Van mama mag ik dan een mooie brooddoos uitzoeken voor het eten op school. En, duimen jullie mee dat het lekker weer wordt morgen ??

6 reacties op “Boterhammen mee..

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

