Wat een wind…

Gepubliceerd 31 maart 2010 door Sannie

Niet te geloven zeg, lijkt wel herfst ! Waai hier gewoon weg. Hoor de wind echt helemaal om het huis gaan. (Ja, das dan weer een nadeel van een vrijstaand huis hihihi). Ben blij met de nieuwe ramen, kan nu gewoon naar buiten kijken zonder dat ik weggeblazen wordt. Zie dat een aantal van jullie de quiz al hebben gedaan. En zussie je hebt gelijk, was de visjes vergeten (schaam, schaam) Dus aantal huisdieren zou inderdaad geen 4 maar 6 moeten zijn.

Updated Quiz Scoreboard

Rank Name Score
1 jenny 90
2 didi 80
3 diane 80 (90 dus)
4 Karin 60
5 Lilian 50
6 aavanbee 30
7 Inge 30

Moest wel lachen dat zelfs mijn moeder (Jenny) geen 100% kon halen. Maar wel leuk toch zo’n quiz ?

Verder weinig nieuws vandaag, vanmiddag of morgen komt het gras en kunnen we het speelveld van de kids afmaken. En dan hopen we maar dat het weer wat beter gaat worden. Zaterdag Plopsland en droog weer zal wel heel prettig zijn… Fijne woensdag allemaal !!

7 reacties op “Wat een wind…

  • Tja die lage score van mij dat was wel te verwachten….hier waait het ook erg hard, Gertom is even naar de boot om te kijken of het nog goed ligt…
    Leuk dat jullie naar Popsaland gaan, daar ben ik nog nooit geweest met mijn kinderen!

    Fijne dag hoor!

  • boerekool? ma toch, nee dat vind ik lekker! Sandra gaat dan eerder voor zuurkool hoor! maar patat isnatuurlijk het antwoord, wat wil je dan bij een (neder)belg…

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

