Open huis

Gepubliceerd 25 maart 2010 door Sannie

Geen doorzon maar doortocht woning momenteel hier…. Ze zijn dus begonnen aan de kozijnen. Met vier man worden alle kozijnen verwijderd. Ze willen het vandaag afkrijgen, ben heel benieuwd. Gelukkig is het lekker weer, koud is het nog niet. Heb wel morgen en van het weekend wat te doen, man wat een stof bende zeg. Maar ja, je moet er wat voor over hebben zullen we maar zeggen. Maar nu dus open huis hier, kijk maar…

13 reacties op “Open huis

  • Yep, dat hebben ze bij ons in januari met het voorraam gedaan… gelukkig is het bij jou beter weer… en ik hoop inderdaad dat alles er weer in zit als ze weggaan vanmiddag… ๐Ÿ˜‰

  • HAhaha das met recht open huis!!

    Maar gaat wel mooi worden en owwwwwwww die stofzooi vind je maanden later nog …

    Ben benieuwd naar het eindresultaat

    Liefs Bri

  • Dat gaat mooi worden en je kent het gezegde wie mooi wil zijn moet (pijn) in dit geval stof lijden, maar als alles schoon is hebben jullie geen tocht meer

  • Dit hadden wij 2 jaar geleden, in januari… jij hebt dus nog mazzel ๐Ÿ˜‰

    Ik kom even bij je binnenwippen om je een hele fijne zondag en e nieuwe week toe te wensen!

    Daarbij kom ik je een engeltje brengen voor wat geluk want wie kan dat nou niet gebruiken?

    Ook is dit engeltje om ‘dank-je-wel’ te zeggen voor al je lieve en leuke reacties en je trouwe bezoekjes aan mijn log.

    Liefs Melody

  • Hoi Sannie, ja het was heerlijk op Curaqao, ik zou ook graag nog eens terug gaan, heb nog lang niet alles gezien. Maar mijn grote wens is Australie, daar wil ik ook heel graag een keertje naar toe. Maar moet nog even sparen, veel liefs Tilly

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

