Er kan nog meer bij…

Gepubliceerd 25 maart 2010 door Sannie

Het wordt steeds leuker bij ons in de achtertuin. Na het privxc3xa9 bos en de trampoline heeft papa nu ook het speelhuis met glijbaan opgezet. Ik heb hem uiteraard goed geholpen. De schommels komen er na het weekend aan, ze gaan eerst de kozijnen vervangen en dan zouden de palen in weg staan. Maar we hebben gistermiddag heerlijk gespeeld buiten. Het was ook zulk lekker weer ! Ik zei al dat we snel de bbq konden uitproberen. Samen met mama heb ik de zandbak ook neergezet en gevuld en het huisje binnenin wat versierd met de vormpjes en schepjes. Mama sloeg de spijkers (en haar duim hihi) en ik hing alles op. Nu dus nog de schommels, gras leggen en dan is het klaar. En dan kunnen we ook de konijnen gaan halen. We gaan alleen nog een hok erbij bestellen, we hebben nu al van verschillende mensen gehoord dat twee konijnen in xc3xa9xc3xa9n hok niet samen gaan helaas… Maar hier weer de foto’s !!!

7 reacties op “Er kan nog meer bij…

  • Dat ziet er leuk uit, daar kunnen jullie lekker spelen, misschien als je 2 konijnen uit een nest kan krijgen gaat het wel goed, volgens mij was dat niet bij Sil het geval.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

