Lekker gehopt…

Gepubliceerd 22 maart 2010 door Sannie

Was ontzettend leuk gisteravond ! Melody had de loghop super geregeld en het was zeer gezellig in de chatroom. Had moeite om er weg te komen. (en wie heeft er nu eigenlijk het licht uitgedaan ???) Weer een hoop leuk nieuwe blogs gevonden en opgeslagen in mijn reader. Nu zo nog even de reactie hieronder lezen en dan is het echt voorbij. Bedankt dames en heren en tot de volgende hop !! Photobucket

7 reacties op “Lekker gehopt…

  • Hoi! Ja het was leuk om eens mee te doen….nou ik heb het licht niet uitgedaan hoor…ben uiteindelijk maar een log gaan schrijven…moet ook gebeuren! 😉
    Ik heb jouw blog ook in mijn reader gezet, dus je kan mij hier regelmatig verwachtten!

    Fijne maandag verder!

  • Het was idd erg gezellig gister 🙂
    Ik ga je ook in m`n reader zetten. En wat leuk dat Mallorca ook jou favo vakantiestek is.
    In augustus ga ik er weer heen 🙂 en daar heb ik ontzettend veel zin in.

    Fijne avond
    Liefs -x-

  • Ja, was gezellig!!

    @@ Gelukkig werken ze per etage aan de voorkant een dag of 3 a 4.
    Daarna gaan ze aan de balkon kant beginnen en dat doen ze met een bakje….maar goed, je moet wel alles van je balkon halen….gaan mijn ideen voor gezellige plantjes!!

  • Ik heb weer bij gelezen, liep flink achter zag ik wel…
    Gefeliciteerd nog met je mannetje.
    En wat een mooie keuken hebben joh, gaaf.
    Jammer dat het nog niet helemaal goed is maar ik vind ‘m prachtig.
    De trampoline blijft ook erg leuk.

    Ik had ook mee willen loghoppen maar had helaas geen tijd, heb me netjes afgemeld bij melody, misschien de volgende keer.

    Groetjes Melissa

  • OT: Speciaal voor Jenny, dit wordt de 8e keer dat we naar Mallorca gaan en we gaan altijd naar El Arenal, dus we zijn “buren” mwhahah 🙂 heerlijk hoor 4 weken. Wij gaan ook altijd in augustus en dit jaar vertrekken we op 20 aug. Maar wij gaan 10 dagen 😦 als het aan mij ligt gaan we er wonen, maar ik krijg m`n lief niet zover *jammer*

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

