Welkom Loghoppers !!

Gepubliceerd 21 maart 2010 door Sannie

Welkom loghoppers !!
Wat leuk dat jullie op de eerste lentedag hier een kijkje komen nemen.
Photobucket
Melody heeft weer een leuke hop geregeld, bedankt daarvoor.
Photobucket
En nu zijn jullie dus in Belgixc3xab belandxe2x80xa6 Sinds afgelopen december zijn wij van het midden van Nederland naar Bocholt verhuisd, net over de grens bij Weert. Nederbelgen dusxe2x80xa6 En over alles wat we hier meemaken vertel ik op mijn log. Dus een hoop verhaaltjes van de kids maar ook over de verschillen tussen xe2x80x9chierxe2x80x9den xe2x80x9cdaarxe2x80x9d.
Ik zou zeggen lees lekker wat en kom gerust nog eens een keertje langs !!
Photobucket
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer !!

20 reacties op “Welkom Loghoppers !!

  • Gezellig, even naar ons buurland Belgixc3xab!
    Leuke log, en wat heb je een heerlijke kinderen, ik vind de foto’s geweldig! Leuk om eens bij je te hebben gekeken!

  • Hallo Sannie,
    Wat een leuke blog heb je 🙂
    Ik voel me ook een Nederbelg, want ik ben pas vanuit Rotterdam naar Limburg verhuisd hahaha.
    Is dat jullie huis op de kopfoto?
    Groetjes, Roxanne

  • Hoi wat leuk, Mijn dochter woont in Weert en ik vindt dat een leuke plaats. Vorig jaar in de zomer hebben wij 14 dagen in hun huis ge zeten en ook naar Belgie geweest. Wij hebben een antiek zaak en konden goed kopen in Belgie, vandaar. meestal gaan wij naar Frankrijk, maar had mijn voet gebroken en moest 3 maand in het gips, groet van Tilly

  • Hoi, leuk weblog, kom snel nog eens kijken hoor! Leuk dat je in Belgixc3xab woont. IK zelf woon in Brabant, land van de reserve-Belgen, zeggen ze… 😉

    Groetjes, Kati

  • Beste Sannie,

    Leuk dat je mee doet met de loghop.
    Eigenlijk deed ik ook mee, maar door een internetstoring kon ik er helaas niet op tijd bij zijn!

    Ik kom al vaker bij je langs! Blijft een leuke blog!

    Liefs!!

  • Hai hai, dat ziet er leuk uit hier zeg!!

    Je hebt trouwens mooie kids, met mooie namen!!

    Ik zou gister eigenlijk bij de hop zijn maar dat lukte me door omstandigheden niet vandaar dat ik aan het afterhoppen ben nu!!

    Liefs Bri en een hele fijne Maandag

  • Hoi Sannie,
    Heeee wat leuk! Jij woont ook in het buitenland! Ik woon in Frankrijk. Hoop dat jullie het naar je zin hebben in Belgixc3xab en dat je NL niet te erg mist!
    Groetjes, Lydia

  • Ik kom niet hier via de loghop, want ik was al een vaste lezertje van jou en heb de hele verhuizing gevolgd. Jullie tweede verhuizing, want de eerste hebben we ook nog meegemaakt.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

