Hop Hop Snel Snel

Gepubliceerd 21 maart 2010 door Sannie

Snel snel, nog ff gauw een logje plaatsen. Net klaar met eten, Marco brengt kids naar bed. Nog naar het toilet, wat te drinken naast me, laptop op schoot, accu in stopcontact (anders hou ik het een drie kwartier vol) Is ff rennen maar ik heb het weer gered. Was vandaag kledingbeurs hier in Bocholt en daar heb ik samen met Yannick wat overtollige zooi verkocht. (kleding en speelgoed). Ja, beurzen kennen ze hier ook ! Maar dus laat thuis, snel gegeten en er nu helemaal klaar voor. Kom maar op met die loghop Melody !! Ik kom zo in de chatbox.

2 reacties op “Hop Hop Snel Snel

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

