Verjaardag Marco

Gepubliceerd 16 maart 2010 door Sannie

Afgelopen zondag was Marco jarig, 39 werd hij. Zaterdag hebben we het hier gevierd met iedereen. En zijn kado’s ?? Hij had geld gevraagd voor een Weber BBQ die we ondertussen al hebben staan. Nu alleen het weer nog een beetje meewerken. Maar van ons kreeg hij geen geld, nee kids en ik hadden wat anders bedacht ! Kijk hieronder maar eens naar de foto’s van onze nieuwe familieleden Pok en Tok !! (en we hebben al twee eitjes mogen rapen….)

5 reacties op “Verjaardag Marco

  • Hoi Sandra,
    Ik hoorde zoveel leuke verhalen over jullie mooie huis,op mijn moeders verjaardag maandag. Ik denk ik ga eens even gluren. Lijkt me heerlijk, zoveel ruimte. Wij hebbenook kippen in de achtertuin, zo gezellig. Nou, veel geluk daar en succes met verbouwen.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

