Melk en je kan tegen een stootje..

Gepubliceerd 9 maart 2010 door Sannie

Leuke reclame hier uit Belgixc3xab. Ik zag hem van de week voorbij komen op de tv en vond hem wel grappig. Klik ff hier op de link, vond nummer twee het leukst….

3 reacties op “Melk en je kan tegen een stootje..

  • IS echt wel leuk maar dan moet je dat spul wel lusten 😉 Ik deed dat alleen maar als ik zwanger was en ja die tijd komt nimmer wieder …

    OTT

    Heeeeeeeej Lieve Lente-Log-Hop-Deelne(e)m(st)er!
    Nog maar 7 dagen te gaan en iets minder dan 7 uren!
    Dan gaan we Lente-Log-Hoppen!
    Ik heb er zin in en verheug me er op!
    Jij toch ook?
    Tot zondag de 21e even voor zeven!
    Lieve groeten Melody

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

