Zal het dan toch echt gaan komen ???

Gepubliceerd 24 februari 2010 door Sannie

Voorjaar bedoel ik ?? Het is nu droog, de zon probeert zich te laten zien en de vogels maken herrie voor tien.
En gelijk krijg ik zin om lekker buiten aan de gang te gaan, bloemetjes in de grond te stoppen enzo… Gek is dat toch, maar ja waren we er allemaal niet heel erg aan toe? Na die lange winter met al die sneeuw. Nee, dan gaan we nu de betere tijd in. Van het weekend (duim ff dat het droog is) gaan we het tuinhuis uitmesten. Is de enige ruimte waar we niets opgeruimd hebben. Staat nu een heleboel spullen en ook nog wat dozen. En dan komen we ook het tuingereedschap en het buitenspeelgoed van de kids weer tegen. Kunnen zij ook buiten aan de gang. Via Kapaza heb ik een houten speeltoestel gevonden die we waarschijnlijk dit weekend gaan halen. Ligt eraan, we zijn afhankelijk van Bert aangezien wij geen trekhaak of aanhanger hebben. En zo’n groot toestel met huisje, toren, glijbaan en schommels gaat hem niet worden in onze auto’s ! En, jullie ook al zo’n zin in de lente ????? Photobucket

5 reacties op “Zal het dan toch echt gaan komen ???

  • Liever gisteren dan morgen, ik ben echt aan lekker weet toe.
    Ik zit alweer bijna iedere dag te kijken op de webcam van Can Pastilla en denken van nog 5 maanden dan staan we er weer.
    Eerst nog even een weekend naar Coldenhove is ook leuk en naar Burgers Zoo, zijn daar jaren geleden ook gewwest, het was er erg leuk, Diane leek het ook wel wat, want Megan had het over aapjes en olifanten gehad op het dagverblijf vandaag die wilde ze ook wel in het echt zien, dus die komt daar ook naar toe, hoop allen dat her weer ook meewerkt,
    Ma

  • Ja laat de lente maar komen, maandag ga ik shoppen met collega’s!!

    Vandaag rond 18.00 viel het licht van de ondergaande zon zo mooi door de ramen van de kapsalon!! Heerlijk!

    Liefs!!

  • voorjaar, heeeeeeeeeerlijk…. maar als ik hier naar buiten kijk is het net herfst…. druilerige regen en donker…hopelijk breekt de zon nog door!! Heb ook zo’n zin om weer bloemetjes enzo in de tuin te planten,ik heb al wel weer ons huis in voorjaarsstemming, al het rood is weer lime groen, fleurt alweer aardig op zo!! he, balen dat jullie auto toch ook later word.. Ben benieuwd wat die van ons nou doet, gister stond renault a’dam op het antwrdapparaat, wilde de afleverdatum vastleggen… Maar kreeg hem niet meer te pakken en vandaag is die man vrij… Hoop morgen wat te horen, want ik en mijn buik
    zijn die 3deursclio nu echt zat!!

    groetjes daar!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

