Carnaval

Gepubliceerd 12 februari 2010 door Sannie

Ik ben er al bijna twee weken druk mee. Waarmee ?? Met Carnaval !! Ik wist heel niet wat het was, dat kennen ze helemaal niet in het midden van het land waar wij vandaan kwamen. Maar hier wel ! Vorige week had ik al elke dag een beetje feest. We hadden een gekke haren dag en een gekke neuzen dag en schmink dag. En van de week weer. En elke keer als we van de week op school kwamen stond er muziek aan en konden we lekker dansen op het schoolplein. (Mama heeft het maar over hossen maar dat ken ik niet hoor ! ) En vandaag was het dan eindelijk vrijdag, de hele week vroeg ik al : is het nu al Carnaval ?? Maar vandaag mochten Yannick en ik verkleed naar school. Ik ben nu lekker aan het feesten, Prins en Prinses Carnaval komen ook zo langs. Mama is vast heel benieuwd naar onze verhalen als ze ons zo uit school komt halen !! En als het goed is gaan we dan zondag naar de stoet kijken in Kaulille en maandag komen Opa en Oma en dan is er hier de stoet in Bocholt. Hopen dat het weer dan wat lekkerder is want het is nu eigenlijk veel te koud om aan de kant van de weg te gaan staan. Jullie horen wel hoe het allemaal afloopt. En nu de foto’s !!!

3 reacties op “Carnaval

  • Jullie zien er goed uit, ben benieuwd hoe jullie het hebben gevonden.
    Wij zijn er ook klaar voor hoor.
    De dames zijn klaar met de kleding voor de optocht en de mannen moeten vanavond en morgen nog verder, dan kan de optocht beginnen.
    Fijne carnaval.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

