FF tanken…

Gepubliceerd 8 februari 2010 door Sannie

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik nooit zo op de prijs van benzine let. Als de streepjes wit steeds meer wegvallen en dat rode streepje zielig alleen overblijft in het dashboard van mijn Twingo rijden we gewoon naar de pomp. Wel dan vaak een Tango of Tinq in Nederland maar wat ik nu precies betaal… Hier in Belgixc3xab zou de benzine goedkoper zijn zei men. Zal wel, ging een keer ergens boodschappen doen en daar was een pomp dus gewoon getankt. En toen we leeg waren maar weer daar, zou goedkope pomp zijn. Van het weekend op verjaardag van schoonzus kregen we het erover. Wat betaal je dan in Belgixc3xab ?? euhm ja, goede vraag geloof 1.32 of zo ?? Nou dat was al voordleig vond men. Gisteren met yannick naar Maasmechelen gereden voor een mooie Kipling boekentas voor hem. Terug maar weer eens tanken. En nu toch eens opletten naar die literprijs voor de benzine… 1.284 dus…. Is volgens mij inderdaad wat lager dan in Nederland. Tijd voor een mini-onderzoekje. Dus aan jullie de vraag, wat betaal jij voor een liter benzine ??? Photobucket

2 reacties op “FF tanken…

  • Ik tank diesel in plaats van benzine, in het ene dorpje betaal ik (shell) 1.019 andere dorpje (total) 1.079 en andere dorpje (ook shell) 1.129 Zit hier in nederland al veel verschil in!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

