Speciaal voor tante Diane…

Gepubliceerd 2 februari 2010 door Sannie

Ik hoop dat je nu wel snel komt hoor, mijn haar groeit hier zo hard…. Volgens mama kom je over een kleine twee weken nou neem maar een grote schaar mee want ik wil wel wat haar kwijt !

3 reacties op “Speciaal voor tante Diane…

  • wauw Yannick!! staat je goed, hihihi. Ik denk dat ik maar aan opa moet vragen of ik de elektrische heggenschaar mag lenen als ik jullie ga knippen, want bij jou heb ik die echt nodig!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

