Mijn nieuwe klas !!

Gepubliceerd 20 januari 2010 door Sannie

Had van de week mijn fototoestel mee naar school genomen. Vond het wel leuk om wat foto’s van de klas te maken om te mailen naar mijn oude school. Mama vond de foto’s zo leuk dat ze ze ook hier op het log zet. Ik heb het nog steeds heel erg naar mijn zin op school, ben al goed gewend. En begin al wat Vlaamse woorden te gebruiken zo ga ik niet meer gymmen maar turnen, heb ik geen etui meer maar een pennenzak en steek ik iets in mijn boekentas in plaats van dat ik het erin stop. Maar ik zal de foto’s even laten zien. En als je mijn klas ziet zie je dat ik Hup vasthoud, hup is ons klasse-knuffel-konijn en die gaat steeds met iemand anders mee naar huis in het weekend.

4 reacties op “Mijn nieuwe klas !!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

