We zijn er nog hoor !!

Gepubliceerd 12 januari 2010 door Sannie

De dagen vliegen hier voorbij. Ondanks dat de kinderen hele dagen naar school gaan kom ik nog niet aan loggen toe… Ben nu ook weer druk met Mylxc3xa8ne. Al het nieuws wat ik vorige week gehoord heb verwerken, nieuwe producten ontdekken en de hele boel weer eens flink uitzoeken. Als het goed is ga ik in februari weer beginnen, zal eerst hier thuis startavond geven waar ik zoveel mogelijk mensen uitnodig om zo weer wat afspraken te krijgen. En verder druk met de kids, Yannick helpen met huiswerk enzo. Moet ook wennen aan het heen en weer naar school, voorheen had Yannick continue rooster en nu komen ze tussen 12 en 13 thuis. Maar langzaam aan komen we hier in een ritme. Heb alweer de eerste spullen verkocht op de Belgische marktplaats Kapaza dus we voelen ons hier al aardig thuis ! Nu nog op zoek naar een fijne supermarkt… Wat een gedoe zeg, ben nu al bij Aldi, Lidl, GB en Colruyt geweest. Maar nog niet echt gevonden wat ik zoek… Vrijdag maar eens de grens terug over naar Jumbo, kijken wat we daarvan vinden. Schijnt ook nog dichtbij een grote C100 te zitten dus ik kan nog ff op ontdekkingstocht. Verder klussen we hier in huis rustig verder, speelkamer is nu helemaal geschilderd en af en gister is Marco aan de gang begonnen. Van het weekend komt Maikel (en Kim) en gaan de mannen boven op de kinderkamers de cv doortrekken. Heel fijn, is de kou daar ook weg ! Volgende week maandag gaan we naar de kozijnenman om die te bestellen. Zo was weer ff een kleine update van ons leventje hier, binnenkort zal ik weer wat meer tijd hebben om jullie nog veel meer te vertellen !!

7 reacties op “We zijn er nog hoor !!

  • Fijn om te lezen dat jullie eigenlijk al je draai hebben gevonden met een paar belangrijke dingen! Super hoor! Ik wacht in spanning af op de volgende logjes (al kom ik zelf ook amper aan loggen toe, haha!)!

  • Fijn om te lezen dat jullie al je draai hebben gevonden, is toch een hele stap.
    Nu nog op zoek naar die supermarkt dan…

    En eh…, ik kom ook niet echt aan loggen toe hoor dus. Komt goed, we houden het gewoon in de gaten.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

