Eerste schooldag !!

Gepubliceerd 5 januari 2010 door Sannie

Gisteren was het dan zover, de eerste keer naar school in Belgixc3xab ! En voor mij gelijk de eerste keer echt naar school. Yannick en ik hadden er allebei zin in. Mama wou mij eigenlijk alleen de ochtenden naar school doen voorlopig maar daar was ik het niet mee eens. Ben na het broodje eten gewoon weer terug gegaan naar school en dat wil ik vanmiddag ook al weer zei ik al. Het ging hartstikke goed op school, had het gelijk naar mijn zin. En Yannick vond het ook heel leuk, al moet hij wel wennen omdat het hier wat anders gaat. Hij kreeg bijvoorbeeld al huiswerk mee en heeft een schoolagenda waar papa en mama in kunnen kijken wat hij moet doen en of er nog bijzonderheden zijn. Ik heb ook zoiets, een heen-en-weer schriftje. Zo blijft iedereen goed op de hoogte. Hier onder wat foto’s van onze nieuwe school !

5 reacties op “Eerste schooldag !!

  • Wat goed van jullie zeg alle twee naar school ziet er leuk uit daar!Heel veel plezier op school en werk ze yannick je kan het hoor!xxx silvia

  • Ik ben blij dat jullie het leuk vonden op school, ik had je al aan de telefoon want ik was natuurlijk nieuwsgierig hoe jullie het gemaakt hadden op school

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

