2009 bijna voorbij…

Gepubliceerd 30 december 2009 door Sannie

En dan is het jaar ineens weer voorbij. Was een leuk jaar, een jaar waarin wij een grote stap hebben genomen. Vanuit het "veilige" Nederland naar Belgixc3xab. Ons avontuur is net begonnen en 2010 zal uitwijzen of het inderdaad zo gaat worden als wij verwachten. Kaylinn zal vanaf volgende week elke dag naar school gaan, voor Yannick zal er ook veel veranderen. En ik begin weer overnieuw met het opbouwen van een Mylxc3xa8ne klantenkring. 2009 was ook het jaar van afscheid nemen, van de Zonnewereld, school van Yannick. Afscheid van mijn mede OR leden die me met een paar Hollandse kado’s (oa portret van Beatrix) lieten gaan. Voor Kaylinn afscheid van de luiers en voor Yannick van de zijwieltjes. Afscheid van speelotheek en haar vrijwilligers, we hebben in Vleuten heel wat achtergelaten.Maar ook een defintief afscheid tot ieders verdriet.We hebben afscheid moeten nemen van Jordy, hij mocht helaas maar een dag bij ons zijn. En zeker met deze dagen is het gemis voor zijn papa en mama heel erg groot. Ik hoop dat 2010 voor hun een jaar mag worden waarin de zon langzaam weer wat zal gaan schijnen en waarin ze verder mogen gaan met hun leven en een plekje gaan vinden voor het verdriet. Sterkte jongens en we denken aan jullie.

Photobucket

En zo gaan we dus richting 2010, een jaar waarin er voor ons een grote uitdaging ligt om hier in Bocholt ons plekje te gaan vinden. En waarin jullie uiteraard op de hoogte zullen blijven van ons wel en wee via de weblog. Rest me tot slot nog ieder een fijne jaarwisseling te wensen en een geweldig 2010. Tot volgend jaar allemaal !!

Photobucket

8 reacties op “2009 bijna voorbij…

  • Tot volgend jaar! Het was een veelbewogen jaar inderdaad. Ook bij ons en wij hopen 2009 snel te mogen vergeten en gaan met frisse moed aan 2010 beginnen. En in het nieuwe jaar blijf ik jullie volgen. Benieuwd naar hoe het jullie daar zal vergaan.

  • Wat leuk zo’n site en jammer dat ik er nu pas achter kom. Maar goed ik zal je leventje hier proberen te volgen en leuk om te lezen dat het potret van Bea toch wel indruk gemaakt heeft…hahahaha!!
    Het gaat je goed en je weet mocht het daar niet bevallen dan kan je altijd bij ons terugkomen….OR loopt nu langzaam leeg.Kreeg gisteren een mail van Petra dat zij ook per direct stopt ipv na de zomervakantie…daar gaat weer een stukje gezelligheid heb ik haar gezegd maar ik begrijp het wel. Ook ik loop al een tijdje erover te denken om te stoppen maar als ik dan weer lekker bezig ben en de goede reacties hoor dan twijfel ik weer.
    Maar goed nogmaals via deze weg …een gezellige jaarwisseling en heel veel geluk in Belgixc3xab!!

  • Hallo reserve Nederlanders,

    Alles goed daar?
    Wij willen jullie een heel gelukkig 2010 wensen en dat jullie daar snel je draai kunnen vinden.
    Geniet ervan en we laten snel weer wat van ons horen en houden jullie in de gaten.

    groetjes van ons allen uit Vleuten
    Pauline, Dennis, Merel en Roos

  • Jullie ook een heel goed 2010 toe gewenst, dat jullie het maar gauw naar jullie zin hebben in Belgie maar dat zal vast wel goed komen.
    Wij wonen onderhand tegen de belgische grens en vinden de belgen geweldig.
    Wauw Kaylinn ook naar school, spannend.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

