Tijdelijk heel stil….

Gepubliceerd 12 december 2009 door Sannie

We gaan de laatste week in Nederland in en we hebben nog een hoop te doen. Maar het gaat allemaal lukken. Volgende week rond deze tijd niet meer tussen de dozen in Nederland maar in Belgixc3xab. Laatste logjes vandaag vanuit Vleuten, de volgende zullen vanuit Bocholt komen !!

Photobucket

Rest me nog om iedereen hele fijne feestdagen te wensen en een supergoed 2010. Tot blogs allemaal !!

7 reacties op “Tijdelijk heel stil….

  • Heel veel succes met de verhuizing vandaag; ik hoop dat het weer een beetje meewerkt! En ik wacht in spanning op het eerste logje vanuit Belgie!!! En natuurlijk ook hele fijne feestdagen he!!

    groetjes!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

