Aftellen gaat beginnen…

Gepubliceerd 8 december 2009 door Sannie

Het gaat nu echt opschieten, volgende week zaterdag verhuizen we. Lekker druk dus op het moment en ben bang niet veel tijd om te loggen. Afgelopen weekend nog lekker Sinterklaas gevierd en nu druk voor de grote trip. Zolder en schuur al ingepakt (ja, de inhoud dan natuurlijk) en ga van de week aan lijsten, schilderijen en klein geneuzel beginnen boven. Van het weekend gaan we het laminaat eruit halen wat we meenemen dus we lopen een weekje op de ondervloer, moet kunnen toch ??  Verder druk met Marktplaats, in de hoop de laatste spullen kwijt te raken. Zoek je nog een autostoel, glazen cd of dvd kastje of nog vele meer ? Klik hiernaast in de linkerkolom en je ziet mijn advertenties verschijnen.  Ik zal proberen nog een keer wat te loggen maar beloof niets… Leeg wel regelmatig mijn Google Reader dus blijf bij jullie lezen al zal ik nu niet elke keer reageren. Komt allemaal wel weer !!

3 reacties op “Aftellen gaat beginnen…

  • Het komt nu wel erg dicht bij!! Dat zal wel een hele drukke tijd gaan worden, ook zo nog voor kerst!

    Hoe vinden de kids het tot nu toe dat ze weg moeten van de vertrouwde omgeving, zoals school enz?

    Succes met verhuizen!!

    Liefs!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

