Wiebeltand

Gepubliceerd 23 november 2009 door Sannie

Donderdagmorgen bij Logopedie zei ik al tegen Mama dat ik een wiebeltand had. Dit omdat Karin, de logopediste, zei dat we pas echt goed verder kunnen gaan als ik mijn tanden gewisseld heb. Maar aangezien ik mijn tanden laat kreeg gaan ze ook niet zo snel weg zei Mama. Ik zei toen dus dat er al een tand wiebelde maar ze geloofde me niet echt.

Van het weekend liet ik het eens aan mama zien en wat denk je wat, ik had wel gelijk. Ik heb mijn eerste wiebeltand ! En nu maar wiebelen en hopen dat ie los komt……

Photobucket

7 reacties op “Wiebeltand

  • Hmmm Yannick….. die tand he, stuur je die naar Sinterklaas???????????

    Enne je gaat verhuizen he, mama heeft het er maar druk mee, en jullie ook natuurlijk, spannend wel he?

    NOu succes hoor Yannick met die wiebeltand, voelt wel lekker he om er met je tong mee te spelen hihi, passen nu heel goed patatjes tussen 😉
    Vraag mama maar eens…

    Liefs Melody

  • Je eerste wiebeltand, spannend.
    Judith vind het heerlijk om er mee te spelen, die heeft er nu 7 uit waarvan er nog maar 3 voor terug zijn gekomen, charmant gezicht dus hihi.
    We houden het in de gaten wanneer hij er echt uit komt hoor Yannick.

    Groetjes Melissa

  • nee, nee, geen pepernoten, appels, want zo ben ik eens (ik geef toe, dat is hxc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9l erg lang geleden, nauwelijks te bevatten voor jou)
    van mijn ene wiebeltandje verlost.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

