Sinterklaas

Gepubliceerd 19 november 2009 door Sannie

Ook hier in huis zijn we druk met de Sint. Er hangen slingers en een welkomstbord, we kijken en luisteren naar Club van Sinterklaas en we spelen met pieten popjes. En we hebben gisteren weer onze zakken gemaakt ! Onze kadozakken bedoel ik, met daarop de kadootjes die we graag willen hebben. We hebben ze gisteravond in de schoen gedaan en vanochtend waren ze weg dus de Sint heeft ze nu. En wij kregen weer een kadootje ! Zaterdag mogen we weer onze schoen zetten, ben benieuwd of ik dan een kado uit mijn zak krijg ….

2 reacties op “Sinterklaas

  • Bescheiden lijstje hebben jullie hoor hihi, Judith en Niels leggen gewoon de sinterklaas folders erbij die vol staan met kruisjes hihi.
    Spannend hxc3xa9 of er ‘sochtends iets in de schoen zit.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

