Nog 1 maand….

Gepubliceerd 19 november 2009 door Sannie

Het aftellen gaat beginnen… De verhuisdozen zijn binnen… We kunnen dus aan de gang gaan.. Na de Sint gaan we flink pakken en zal het hier een dozen-huis worden… Was het maar vast 19 december in de avond… Dan weer een dozen-huis maar in Bocholt !!!

Photobucket

6 reacties op “Nog 1 maand….

  • Jeetje veel dozen…
    Ik snap dat je graag zou willen dat het al 19 dec is, dan is die verhuizing achter de rug en kun je daar in gaan tassen.
    Ik zou er ook tegen op zien om al mijn spullen in dozen moet zien te krijgen, het scheelt dat jullie een paar jaar geleden al een keer verhuisd zijn.

    Groetjes Melissa

  • Wat geweldig dat huis en wat een ruimte super mooi en wat warm die openhaard en de hal zou ik zo laten en niets aan veranderen nog een paar weken bikkelen en dan gaat het genieten beginnen. Lieve familie heel veel geluk namens ons in Belgie.

    Dennis, Pauline
    Merel en Roos

  • Wat lees ik, een huis met een open haard? Wauw!

    Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis enne…nou veel succes dan maar met de verhuizing en de overgang. Dit wordt voor jullie dan wel een extreem drukke maand, met al die feestdagen er ook nog eens bij.

  • Hee Sannie!! Las net bij je zus ineens haar grote nieuws en ook het grote nieuws van jullie! Ja merk wel dat ik veel mis nu het bloggen hier stokstijf stil ligt!! Maar als nog van harte gefeliciteerd met jullie toekomstige nieuwe huis!! Heel veel succes met het inpakken!! Ga nu snel wat verder lezen hier, want ben natuurlijk ook wel benieuwd waar jullie heen gaan enzo!!

    xxx Danielle

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

