Kijkles

Gepubliceerd 19 november 2009 door Sannie

Dinsdag was het weer kijkles bij zwemmen. De laatste keer, ik zwem namelijk alleen volgende week nog en dan stoppen we. Afzwemmen gaan we niet meer redden voor de verhuizing dus ik ga daarna wel in Belgixc3xab of in Weert verder. Hier nog wat foto’s !!

3 reacties op “Kijkles

  • Leuk zo’m kijkles, wij zitten altijd achter de ramen maar horen dan niks, is ook wel jammer.
    Ik kan dus tijdens het zwemmen geen foto’s maken omdat dat weer spiegelt )heb het al eens geprobeert vandaar).
    Op de site van Judith komen alleen maar bij het afzwemmen foto’s erop te staan.
    In Belgixc3xab zullen ze vast ook wel hele lieve leraren hebben hoor…

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

