Eindelijk op mijn weblog…

Gepubliceerd 19 november 2009 door Sannie

Volgens mijn kleine nichtje dan… (Of toch stiekem ongeduldige mama hihihi) Ach ja, laten we het maar houden op de hormonen. Ik hoor jullie denken waar gaat dit over.. Nu Megan heeft ook groot nieuws.

Zoals jullie ook hier kunnen lezen… Ja we krijgen er weer een neefje of nichtje bij ! Van harte gefeliciteerd en ik had het nieuws dus van het weekend willen plaatsen met daarbij een foto dat je

Photobucket deze kreeg.. Ja, je dacht al dat je hem niet meer kreeg maar je 9 maanden kado pakket staat voor je klaar ! Als we zondag jouw eerste kado gaan "opmaken" (dagje Winterfair met zijn twee) krijg je hem. Nogmaals van harte zussie !!

2 reacties op “Eindelijk op mijn weblog…

  • hihihi, nou, dat ongeduldige zit m niet in de hormonen hoor, dat heb ik van nature!! En ik heb al flink zin in zondag (en niet alleen omdat ik nu weet dat ik een kadomand krijg, hihihi)

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

