Leuke dingen..

Gepubliceerd 16 november 2009 door Sannie

Afgelopen donderdag ben ik niet naar school geweest. Of beter gezegd niet in Vleuten ! Ik ben namelijk samen met mama naar mijn nieuwe school in Belgixc3xab wezen kijken. Mama had ’s ochtends eerst een hypotheekgesprek. Heb ik weinig van gemerkt, had mijn taal meegenomen en rekenen en heb lekker zitten kleuren. Na dat gesprek zouden we richting school gaan. Nu hadden we een broodje mee maar onze auto stond precies voor een frituur geparkeerd… Dus heb ik heerlijk met mama echte Belgische frieten gegeten !Frituur En daarna zij we naar mijn nieuwe school gereden Of eigenlijk onze nieuwe school want Kaylinn gaat er ook naar toe. Was heel leuk, ze waren net voor de kerst aan het knutselen en ik heb lekker meegedaan. Ook heb ik mee buiten gespeeld. Was maar een kleine school, heb maar iets van 8 kinderen in mijn klas. Maar ik vind het helemaal leuk !! Na de kerstvakantie gaan we beginnen, Ik gelijk voor de hele week en Kaylinn waarschijnlijk alleen de ochtenden. We moeten even kijken hoe lang ze het volhoud want ze mag ook de middagen. Maar dat vind mama ook gelijk wel heel veel geloof ik….

4 reacties op “Leuke dingen..

  • Jeetje wat spannend was dat, daar mag Kaylinn natuurlijk ook al naar school ja, in belgie mogen ze al op tijd.
    Dat is nog niet eens zo erg hoor Yannick met 8 kindjes i nde klas, dan krijg je de volledige aandacht, beter dan bij Judith met 26 kindjes…
    En Yannick welke frietjes smaken nu het lekkerste?
    Ik denk dat ik het antwoord al wel weet, ik vind die uit belgie namelijk ook het lekkerste…, wij wonen niet ver van belgie (bij baarle-nassau in de buurt) en daar staat ook een echt frietkotje mmmm.
    Nu nog de beglische taal gaan leren hxc3xa9😉

    Groetjes Melissa

  • Wat spannend allemaal zeg!! Maar wel ontzettend leuk dat jij de nieuwe school ook heel leuk vindt, Yannick!! En mag Kaylinn dan ookal naar school; tjonge, ik vond 4 jaar al zo vroeg, haha!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

