Dag speelotheek !

Gepubliceerd 16 november 2009 door Sannie

Vorige week maandagavond was mijn laatse speelotheek dienst. Ik had gelukkig een aantal vrijwilligers bereid gevonden om mijn overige diensten van dit jaar te draaien. Was een hele rustige avond, maar drie leden of zo. Hadden we rustig de tijd om het taartje te eten wat ik had meegenomen. Maar om net negen uur kwamen er ineens twee vrijwilligers binnenlopen en zag ik een grote bos bloemen. Mijn laatste keer was dus niet vergeten ! Ik kreeg een hele mooie bos, een kadobon en nog een leuk dominospel. En vervolgens hebben we nog met zijn allen een borrel gedronken. Bedankt meiden ! Was een verrassend einde van een super leuke tijd. Ik ga ’t Img_3969_2 Belhameltje en zijn vrijwillgers zeker missen….

Eén reactie op “Dag speelotheek !

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

