Bell Photo

Gepubliceerd 16 november 2009 door Sannie

Kon het weer niet laten… Bij Bell Photo geweest en toch wat meer meegenomen dan alleen de aanbiedingsfoto. Maar ze waren ook wel heel mooi. En straks heb ik toch een groot huis dus voldoende ruimte om ze op te hangen !

6 reacties op “Bell Photo

  • Ik herken het, bij mij blijft het dan ook niet bij 1 ik vind dan de andere ook altijd weer leuk.
    Wij hebben dit jaar bellphoto moeten missen omdat die in de grote vakantie al bij de supermarkt kwam en wij waren toen nog in frankrijk.
    Wij zijn toen hier naar het bos toe gereden en hebben zelf nieuwe foto’s gemaakt voor boven de bank, ze zijn (al zeg ik het zelf) erg leuk geworden.

    Groetjes Melissa

  • hoi allemaal

    Wat een leuke foto’s wil je ze naar me door sturen dan heb ik weer wat nieuwe voor mijn ladder.
    En je weet het als je me nodig hebt even bellen!
    Groetjes silvia

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

