Halloween

Gepubliceerd 1 november 2009 door Sannie

Gisteren was het 31 oktober, Halloween. ’s Middags ben ik met mama naar het tuincentrum geweest. Kaylinn zou eigenlijk ook meegaan maar die was een beetje moe dus ging naar bed. Mama en ik hebben pompoenen uitgehold en gezichten uitgesneden. En ze hebben gisteravond mooi gebrand met een waxinbelichtje erin ! Om kwart voor zeven xc2xb4s avonds ging ik met papa op stap. We gingen met onze klas, De Vallende Sterren, een Halloween tocht lopen in het donker !! Langs de huizen van mijn klasgenootjes verkleed snoep ophalen. Was wel heel erg spannend maar toen we even op weg waren vond ik het toch wel leuk. Ben benieuwd wat ze in Belgixc3xab aan Halloween doen…

4 reacties op “Halloween

  • He Yannick, ik herkende je niet, toen ik je zonder neus zag wist ik pas dat jij het was, je had een mooie pompoen gemaakt, had je nog veel snoep gekregen?

  • leuke pompoen,dat heb je mooi gedaan!! En wat was je een mooie heks zeg, leuk hoor! Hier is 11 nov sint maarten, Megan is dit jaar nog te klein, maar volgend jaar kan ze ook langs de deuren met een lampion!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

