Nieuwe verslaving…

Gepubliceerd 25 oktober 2009 door Sannie

Ik heb me nu toch iets leuks ontdekt !! Had het al een paar weken terug bij Oma gezien en daar al een paar keer gedaan. Oma had het nog van mama en tante Diane. Ik vond het zo leuk dat ik het ook graag zelf wou hebben. Dus Mama heeft Marktplaats voor me afgestruind en nu heb ik heel wat voorbeelden, platen en een koffer vol. Vol wat ?? Kijk maar op de foto of je het herkend !!

Photobucket

5 reacties op “Nieuwe verslaving…

  • Ministeck lijkt het inderdaad wel……..jeetje dat is lang geleden……… of is het dat gedoe met die kraaltjes waarmee je mooie dingen kunt maken en die je dan vervolgens met strijkpapier een heet strijkijzer aan elkaar moet laten smelten?
    Nou ja hoe dan ook, ik zie dat je er veel plezier mee hebt en dat is wat telt!
    LIefs Melody

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

