Bijna jarig…..

Gepubliceerd 14 oktober 2009 door Sannie

Nog maar 4 nachtjes slapen en dan ben ik jarig ! 3 jaar wordt ik dan. Vrijdagmorgen mag ik al op de peuterspeelzaal trakteren en zondag kotm dan de visite langs. ben benieuwd wat ik aan kadootjes krijg, heb al geroepen om fiets, keuken, Miniworld spullen… Nog even wachten en dan weet ik het ! Mama heeft alvast de speelgoedkast uitgemest. Speelgoed waar we niet veel meer mee deden is richting Marktplaats gegaan. En de eerste doos staat al klaar om verzonden te worden dus dat ruimt lekker op. Ik had een heleboel Little People spullen maar deed er al tijden niets meer mee. Ja met vliegtuig en kerststal maar de rest stond stof te happen. Dus op Marktplaats. Mama heeft er een hoop opgezet ook kleding van mij en Yannick. Wat we niet meer passen natuurlijk, nu maar hopen dat ook dat weggaat, ruimt goed op voor als we (ooit) gaan verhuizen. Maar eerst maar eens aftellen naar mijn verjaardag…… ooohh jaa… Wisten jullie al dat ik overdag nu echt zindelijk ben ? Draag alleen nog luier in bed. Heb ik dus mooi gered voor mijn verjaardag !!

En hieronder de eerste kopfoto met mij als kleintje, ben best gegroeid toch (en mijn wangen wat gesolnken hihihihi) Sannieslife_kopfoto

6 reacties op “Bijna jarig…..

  • Hasta La Vista

    Sinterklaas komt binnenkort weer in Nederland aan….

    Dus werd het tijd dat de schoentjes weer op de Sinterklaas Web-Log kwamen te staan.

    Sint en pieten hopen dat u niet gaat verliezen als u weer voor ‘meedoen in 2009’ gaat kiezen!

    Zij hopen u dan snel te mogen begroeten zodat andere medespelers u ook kunnen ontmoeten!

    Pepernootse Groeten
    Internet-Piet in opdracht van Sinterklaas!

  • Wat gaat het toch hard hxc3xa9, en wat goed overdag nu helamaal zinderlijk.

    Ook hier is er opgeruimd en is er navraag gedaan bij vrienden voor little people want ook hier staat het stof te happen.
    Willen de vrienden het niet, gaat het ook hier op marktplaats en we hebben veel…, wat zal dat opruimen hihi.

    Groetjes Melissa

  • Hoi Kaylinn,

    Hartelijk gefeliciteerd met je 3e verjaardag.
    Ik hoop dat je vandaag een leuke dag hebt gehad met veel kado’s.
    We wachten de log wel af…

    Ik heb Judith en Niels ook opgegeven bij de sinterklaas web-log, ik weet niet wat ik moet doen maar we zien het wel.
    Sinterklaas had al gereageerd op judith haar web-log van de week met mijn vraag en die vond dat al helemaal geweldig, ze wilde graag mee doen hihi.
    We zien wel.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

