Niet te geloven…..

Gepubliceerd 8 oktober 2009 door Sannie

Iedereen vraagt zich natuurlijk af hoe het gistermiddag met de kijkers is gegaan. Nou ga maar ff zitten want dat is een heel verhaal….. Ik was met kids en katten naar mijn moeder gegaan. Huis was dus schoon en leeg en er helemaal klaar voor. De kijkers hadden nu eigen makelaar bij zich die ook posistief was over ons huis. De vrouw twijfelde wat omdat we naast ons een appartementen gebouw hebben maar beide makelaars konden de bezwaren weghalen. Totdat… er bij de buren ineens loei en loeihard de Beatles werd gedraaid…. En geloof me, we wonen hier nu ruim 2 1/2 jaar, ik heb nog nooit muziek gehoord van de buren… Ja als we buiten zitten en zij ook en de deur is open dan hoor je misschien in de verte iets… Onze makelaar had aangegeven dat het echt rustig was en dit waarschijnlijk een incident maar het leed was al geschied…. Marco belde me met dit verhaal en ik snapte er niets van. De buren werken namelijk en konden helemaal niet thuis zijn. Al dacht ik wel dat op woensdag de werkster kwam. Toen ik thuiskwam waren de buren nog niet thuis . Wel een huis verder gelopen omdat ik wist dat de buurman daar op woensdag thuis is. Die was net ff weg maar buurvrouw zou het aan hem navragen. In de tussentijd kwam ook de volgende buurman thuis en ook die gaf aan nog nooit muziek van buren te hebben gehoord. Ik moest ’s avonds weg maar Marco is verder op onderzoek gegaan.Bleek dus dat de buurman ook muziek gehoord had, zo abnormaal hard dat hij naar buiten was gelopen. Kon het niet plaatsen, overal waren ramen en deuren dicht. Maar aangezien wij het niet waren bleef er xc3xa9xc3xa9n huis over. Dus naar onze directe buren. Daar bleek inderdaad de werkster geweest te zijn die dag. En toen de buuf richting Ipod ging bleek daar inderdaad de Beatles gedraaid te zijn…..  Buren waren behoorlijk kwaad en boden excuses aan. En werkster komt er dus niet meer in daar….. Ze gaven ook aan dat we naam en nummer van hun aan makelaar mochten doorgeven zodat kijkers eventueel contact konden opnemen. Heb zelf ook zoiets, als mensen huis afwijzen op ligging of keuken ofzo oke, maar gaat het puur om de herrie… Was dus gister een flinke domper. We hopen nog een klein beetje maar gaan maar uit van wederom een nee……

3 reacties op “Niet te geloven…..

  • Lekker zeg… dus dankzij de buren gaan de kijkers niet akkoord. Al moet ik eerlijk bekennen dat het voor mij ook een reden zou zijn om een huis af te blazen. Vooral in deze tijd waarin de keus ruim is.

  • Ach jeetje zeg….. Wat spijt me dit voor jullie maar ook voor jullie buren, want ik kan me voorstellen dat die zich nu ook erg lullig voelen!

    Pff…..godzijdank kom ik in geen van mijn werkhuizen aan de stereo’s of iets dergelijks, nou ja om te poetsen wel natuurlijk maar verder niet…

    Succes hoor! Liefs Melody

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

